Blokady skrzyni biegów

Pewnie wchodząc na nasz dział dotyczący blokad mechanicznych, stoisz przed dylematem: Czy warto ? Co wybrać, alarm czy blokadę ? ...

TAK, warto!

Mechaniczne blokady zmuszają złodzieja do użycia siły fizycznej i specjalnych narzędzi co znacznie wydłuża czas kradzieży i często zniechęca przestępcę.

Oczywiście blokady skrzyni biegów to nie „złoty środek”, który zagwarantuje, że na 100% moje auto nie odjedzie , ale wierzcie mi Państwo, jest duże prawdopodobieństwo, że zostanie.

 

Mechaniczne blokady montowane są za pomocą śrub zrywalnych, na stałe do nadwozia samochodu, pod konsolą lewarka skrzyni biegów.

Blokowanie polega na wsunięciu sworznia, który uniemożliwia ruch drążka zmiany biegów na biegu wstecznym.

Współczesne blokady typu ramkowego nie naruszają estetyki wnętrza samochodu.

 

Aha... spotkałem się już parokrotnie z informacją, że blokady można sforsować poprzez spryskanie gaśnicą czy też azotem ... to mit . Od 1996 roku sprzedajemy blokady BEAR-LOCK i nie mieliśmy takiego przypadku.

  • Blokada typu „Ramka”

    Obecnie w ofercie znajduje się ponad 1000 blokad bolcowych, z czego większość to blokady ramkowe, których montaż odbywa się na istniejące śruby i otwory technologiczne pojazdu.

  • Blokada typu „R”

    Blokada typu „R” to zabezpieczenie o konstrukcji rurowej. W tego typu zabezpieczeniach zastosowanie znajduje zamek obracany i wciskany.

  • Blokada typu „K”

    Blokada o symbolu „K” to blokada z zamkiem odkręcanym, umieszczonym na konstrukcji rurowej, Jest to ewolucja blokad typu „R”.

  • Blokada typu „W”

    Blokada „W” to konstrukcja ramkowa z zamkiem obracanym i wciskanym. Taka konstrukcja zamka zabezpiecza go przed niepożądanym zablokowaniem podczas jazdy.

Script logo